Zamjena robe

1. Što i kada možete zamijeniti?

Zamjena naručenih artikala moguća je u slučaju kada naručeni artikli nisu korišteni, i oštećeni te je bitno da sačuvate originalnu ambalažu (kutije, deklaracije, vrećice, etikete). Povrat ili zamjena proizvoda je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Prilikom povrata na ambalažu proizvoda se ne smije ništa lijepiti ili pisati, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu.

2. Proces zamjene robe

Ukoliko ste zadovoljili uvjete za zamjenu robe postupite prema nižim uputama:

1. Ispunite formular za zamjenu artikala koji se nalazi ispod
2. Zapakirajte narudžbu i pošaljite je na adresu PetCare, Mlinska 138, 31000 Osijek. kurirskom službom po Vašem izboru.

Nakon što zaprimimo Vašu pošiljku na adresu provjerit ćemo jesu li artikli neoštećeni i u originalnom stanju kako su i poslani na Vašu adresu, te odmah nakon uspješne provjere poslati Vam novu veličinu ili drugi artikl na Vašu adresu ukoliko imamo traženi artikl na stanju. Ukoliko je proizvod potrebno naručiti ili pričekati da stigne na stanje kako bismo Vam ga poslali o tome ćemo Vas obavijestiti putem e-maila koji ste naveli u formularu.

OPREZ: Ukoliko nam pošaljete artikle za zamjenu koji ne odgovaraju uvjetima za zamjenu artikala (npr. oštećeni ili pokidani) nažalost nećemo Vam moći napraviti zamjenu, a pošiljku ćemo Vam poslati natrag na Vašu adresu o Vašem trošku o čemu ćemo Vas prethodno obavijestiti.

 

3. Trošak zamjene (transporta/poštarine)

 

Trošak odobrene i ne odobrene zamjene u oba smjera snosi kupac. Cijena slanja na našu adresu ovisi isključivo o načinu koji sami izaberete za slanje pošiljke na našu adresu, a trošak slanja zamjenske pošiljke na Vašu adresu nakon odobrenja zamjene iznosi 35 kuna s uključenim PDV-om.

Oprez: Ukoliko pošiljku šaljete putem Hrvatske pošte obavezno uplatite iznos i za gradsku dostavu. Pošiljke za koje niste platili gradsku dostavu, Hrvatska pošta dodatno naplaćuje primatelju u iznosu od 5,00 HRK. Takve pošiljke nismo u mogućnosti preuzeti te će Vam se ista vratiti zbog čega ćete ponovno morati vršiti slanje o svom trošku. Obavezno u pošti pitajte da li je to puni iznos dostave, te hoće li se išta naplatiti primatelju paketa, radi se o iznosu od 5,00 HRK te molimo da platite i taj dio inače ne možemo preuzeti pošiljku.

Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.

Koristimo kolačiće za optimizaciju naše stranice kako bismo vam pružili najrelevantnije informacije i što bolje korisničko iskustvo. Također, koristimo Analytics.